Sunday, May 1, 2011

KLIBF

i went to KLIBF yesterday.
i just bought one book by Ramlee Awan Mursyid and 2 magazines
sudahnya aku i The Mall memborong mcm2..
beli kasut/sandal sampai 2..actually nak cr kasut yg boleh pakai gi mana2..
dah elok je masuk2 PArkson tgk ade sales tuk Bonus Link card members..
mmg saje kan nak abiskan duit aku..
teruja duk try kasut Hush Puppies..x tau apsal kaki aku dah mengembang mcm pompuan peknen ke ape..kasut saiz 5 n 6 x leh masuk langsung
udahnya muat saiz 7 n 8 je..dgn saiznya x de..kaler pun so n so je..
aku pun ala2 sentap la kan..dah le member dah call byk2 kali ckp dia tunggu kat Kenny rogers..

gigih jugak aku melilau cr brand crocodile nak beli kasut i opis..
setan mana ntah yg mendorong aku menyesatkan diri ke seksyen Primavera...sudahnya aku beli kasut ala2 barbie dolls kaler merah berkilat(jangan jeles ye) ngan satu sandal putih(its reminded me about my sandal brand Esarli yg kene rembat ngan bohsia mana ntah kat fitting room jusco AEON2 tu)

so KLIBF kali ni, aku rase sgt x bermakna..sampai td pun mak aku heran aku beli buku satu je..hahahaha

notakukukaki::Alfatihah to our ex-SHAMS. Azzimir yg kembali ke rahmatullah smalam.walaupun aku x leh nak trace memory aku psl Arwah, tapi aku tau arwah seorang ayah, suami dan anak yg baik

No comments:

Post a Comment

Not so true but a litle bit true

Not in every single way la but the par set up by my late dad also take a role in it.