Saturday, May 28, 2011

Fauziah Ashari

Karya Fauziah Ashari-Bisik-bisik Gelora



actually dah ade byk buku aku bace 2-3 menjak ni cuma x datang mood nak buat review. nanti kalau rajin aku komen buku Sri Diah yg aku sangat menyesal baca.

So buku FA ni aku baru beli semalam kat Pesta Buku Terengganu 2011 pegi sekali ngan Shakir,Nazri n Nazirah. Asalnya nak beli buku Siti Rosmizah yang Cik Mimi kita buat review tu7 hari mencintaiku. tapi malangnya ade 1 booth Karangkraf je yg jual novel cintan cintun ni. n mostly x de stock lak. jenuh aku tanya budak yg jaga booth tu, harem dia x tau. mat rempit mana ntah yg dikutip suh jaga booth. satu buku pun dia x tau dan nama penulis pun dia x kenal, apatah lagi aku nak tanya buku mana yg best kan.

KArya FA yg 1st aku baca haruslah Ombak RIndu yang khabarnya kini filemnya sedang giat menjalani penggambaran.then ade 2 lg novel sambungan kisah Izzah tu.

agaknya penulis ni suke benor letakkan tajuknya berkaitan alam. yelah ombak la gelora la, macam2 kan. ape2 pun karya FA ni matang dan tidak meleret2 dan sesuai lah dengan taste aku kan.
so next time aku buat book review pulek

notakukukaki::my mum n sis gi umrah esok. my problem is sape nak hantar ke opis malam nak ke KL on 2rd June ni. takkan nak suh my sis yg bongsu yg sorg2 kene tinggal kat umah tu..adeih la

No comments:

Post a Comment

Not so true but a litle bit true

Not in every single way la but the par set up by my late dad also take a role in it.