Saturday, September 29, 2012

Sedikit Sibuk

MAcam2 nak kene buat dan setelkan. AUdit MS ISO Dalaman 22-24 Oktober. but on 4th October dah nak kene setel smeua tuk check dokumen. bile nak g buat semakan ke cawangan pon x pasti lagi.
Dengan waktu ujung mgu kene on duty seawal 7pagi. memang menguju tahap stress secakerawala la. Karam Singh Walia pon x stress mcm tu oke.
personal problem. kalo aku yg cipta masalah x stress plak. ni bile tetibe ade org gunekan kuasa autoriti dlm nak jodohkan aku ni buat bengang tahap Gaban.

Baru join dunia Alpha Lipids. n try usyar market kot2 ade rezeki kat situ. so sape2 yg willing nak order or join bisness jangan segan jangan malu
Alpha Lipids


callo bette.

Wednesday, September 19, 2012

Part of life

Hidup ni x selalunya best. kalo working environment best, mebi personal life lak suck. or vice versa. ade juga orang2 yang sangat bernasib baik mendapat kesenangan dan keselesaan dan juga kegembiraan dalam kedua2 aspek kehidupan tu.

kalau dah tempat keje stress n ketat rulesnya mcm kes askar/penjara. ape lagi cara nak motivatekan diri tuk g keje?

Kalau balik umah mak ckp ade org dtg merisik n nak jawapan cepat camne nak ikhlas hati balik umah dgn muke penuh senyuman?