Sunday, May 15, 2011

kezutan

Owh arini time ujung2 nak balik tu(time ade org pujuk suh bukak puasa kat RasaAyam)tetibe dapat surat. confirmation letter oke.

abis pecah perut aku gelak td.camne leh terlepas dah le nama aku sorg2 yg dpt sedangkan aku x complete lg pakejnya.adoila.kecoh td hampir 3-4 org duk baca surat aku beriya2 nak phmkan kot silap baca kan.
x lain ni mesti HQ salah. tp bagus gak kalo nak bg status mcm tu kat aku.senang kan.esok jenuh nak explain kat Tuan Haji.

ALhamdulillah arini berjaya puasa tanpa ade rase sakit perut aka gastrik. smooth je.cume perit tekak.mebi nak selsema.kat opis pun dah ade 2-3 yg demam.arini aku amik pendekatan dgr version terowong. pelik tak tu.masalah umah tangga n masalah kesian dan sedih2 ni aku x suke nak dgr.lebih2 part org tu yg jenuh aku nasihat elok, tp degil.
sudahnya aku marah, pun x jalan. so u citer la beriya2 pun, walopun berkoyan2 tempayan air mata ko kuar,tidak ku hairan.

itu yg plg bagus.dan paling tepat.baik fikir masalah sendiri kan..


notakukukaki::esok nak puasa ke idak,haish..apsal la ade iklan rasa mas buat offer yg lunch hour neh

No comments:

Post a Comment

Not so true but a litle bit true

Not in every single way la but the par set up by my late dad also take a role in it.