Friday, May 27, 2011

Dinner APC dan Karnival Sukan

Our Annual Dinner n Majlis Anugerah perkhidmatan Cemerlang untuk 2010 akan diadakan on 3rd June 2011. Sukannya pada 4 Jun.

Tarikh asalnya adalah 27 dan 28 Mei which is tomorrow n day after tomorrow
Bercakap pasal dinner ni, aku tak de mood nak gi carik baju tuk attend. Sebab ape?
meh aku citer. our HQ dah setkan temanya adalah western. baik dr segi jenis makanan dan juga dresscode. dah diberi contoh2 dressing dah pun sebenornya.
Adelah dalam awal bulan Mei tahu temanya cume, our state management lambat decide tuk keseragaman staff kite ni.so mmg x dapek la nak gi tempah2 baju or cr yg beriya ikut tema.(macamlah aku yg dapat anugerahnya kan)

Temanya tuk rombongan cik Kiah kami adalah black n white. i hate to tell that was my previous state's theme during our Annual Dinner Negeri Selangor. which i wore white salin blouse, black embroidery's skirt n long abstract white n black scarf. kalau diikutkan hati aku nak ulang pakai yg tu je tapi very x ikut la tema western tu kan.

so ptg tadi, niat asalnya nak gi Terengganu Trade Center tuk ke Pesta Buku n ke Karnival Jualan Barangan Berjenama. tapi udahnya beli 2 bijik buku je n satu ala2 jubah(wont reveal the pix here since nak jahit manik sket lagik kasik bling bling)
semuanya ni hasil cucukan dan firestone 'adik' aku sorg ni si Nazri dan partner incrime tangkap anak kucennya Si Shakir. x pasal2 aku n Nazirah gi buang duit RM120.00 tu pun penat gak si NAzri bodek akak tu suh kurangkan harga dr RM150.00

Tahun ni aku berpeluang merasai pengalaman naik bas berrombongan CIk Kiah ke KL. Dinner kat Ball ROom,Shah Alam Convenction Center. x kesah lah. tudung recycle je, kasut dah ade, cume nak selongkar lemari je. dinner beg je belum jumpe lg.

No comments:

Post a Comment

Not so true but a litle bit true

Not in every single way la but the par set up by my late dad also take a role in it.