Friday, July 15, 2011

Tiada tajuk

Tetibe je macam ada desakan naluri suh update blog (konon)..
setelah aku mengskodeng FB my x-bos.
sudah selamatt aku mendeletenya dr senarai kawan.
bukan niat nak gelakkan dia or nak ckp padan muke hang. tapi berharap dia sedar dan insaf dengan keadaan yang menimpa dia dan kawan2 di Selangor.

ye , sudah confirm opis2 di selangor dan penang bakal di tutup dan semua staff akan ditukarkan ke negeri2 yg masih ada kekosongan waran. Aku jugak x de niat nak mendabik dada nak ckp "nasib baik" ke ape tuk aku dan 2-3 kerat lg staff selangor yg dah bertukar same time ngan aku dulu.

yes, kesian tgk dan baca rintihan bos2 ni sebab kene tukar n x tau lg ke mana akan ditempatkan. masing2 takut kene hantar pedalaman. kalo bos2 susah hati.. staf2 bawahan lagi lah kan. berbalik kepada my x-bos..dgn statusnya mcm tu aku tau dia susah hati..

lupekan je lah ape yg pernah diucapkan pada aku masa ari2 genting aku menunggu keputusan dan surat pertukaran tahun lepas. yes, memang lain perasaannya. sebab masa tu aku dah confirm tahu nak kene campak ke mana kalau permohonan berjaya..tp diorg2 ni ke mana belum tentu, surat mebi dpt 18 julai n 15 ogos last day lapor diri.

nway good luck.

notakukukaki::tgk, dlm2 aku x suke x-bos pun, tp smepat kesian kan..sape ckp aku x de perasaan aritu?

2 comments:

Not so true but a litle bit true

Not in every single way la but the par set up by my late dad also take a role in it.