Monday, July 18, 2011

Perihal orang

Bestkan melepaskan tanggungjawap dan beban kepada org lain sedang elok ko pegi bercuti ke luar negara. x berani kan nak kenselkan tiket flight yg beli time takde duit murah . aku bet tiket tu x sampai rm50 pun.

kalau keje setel x pe la kannnnnnnnnnnnnnn


notakukukaki::mode marah, bengang n geram

6 comments:

  1. fuh sabar2... >_<

    sgt tak adil kan

    ReplyDelete
  2. sgt tak adil tp sebab anak emas bos nak cuti pun boleh time2 audit ISO ni

    ReplyDelete
  3. aku tak suka org lepaskan tugasan dia kat aku sedangkan dia pi bersuka ria...kalau keje siap blh lg sabar, ni keje dia tak siap, kita yg kena siapkan

    ReplyDelete
  4. masalah akun ni keje dia x siap..dia x ckp pun keje x siap..dia ckp semua setel x de kene ape pon..amik ko x tau la kene brape NCR kali ni..pengarah nak demerit sape kene NCR

    ReplyDelete
  5. biar dia kena...padan muka dia

    ReplyDelete
  6. dia masuk opis td rileks je mcm x kene NCR pun

    ReplyDelete