Friday, July 1, 2011

Saya bukan orang sebegitu

Kadang-kadang kita selalu disalah tafsirkan oleh orang-orang sekeliling kita. Dituduh macam-macam sehingga tak masuk akal pulak. Sebabnya fitrah manusia suka menjatuhkan hukuman dan pandangan tanpa selidik yetlebih dahulu.

Contoh mahkamah la kate 'selagi tak dibuktikan bersalah, orang itu adalah innocent(tunggang terbalik dah bahasa aku..nangis Rais Yatim baca kang). tapi kite bile tgk ade kes kat court mcm2 dah tajuk citer yg kuar muke surat depan sokkabar tu hah. awal2 pihak media dah meracuni fikiran kite kan.

Selalunya sesetengah orang itu dia tidak dapat nak sorokkan segala kusut fikirannya. sangat obvious.terserlah ye kek muko tu kepalo pusing.
akhir kate, jgn stress2.

eh ape mende aku mengarut ni..


notakukukkakiku::
----------------------
1-i wont ask what's ur problem bcoz i dont want to know
2-i may lend my ears listening ur problems n u may use my shoulder to cry on
3-as long as u pretend n try to act u are okay..then, its oke with me. i'll treat u as u dont have any difficulties or problem
4-i didnt ask u doesnt mean im not concern but becoz im not a busy body type maaa.

No comments:

Post a Comment