Wednesday, April 20, 2011

Kasut Pilihan

>

Jenuh duk try macam2 jenis kasut. nak pegi mana ntah pompuan ni sebuk masuk kedai kasut sana kedai kasut sini.

try kasut macam2 jenis, tp yg aku duk pilih tu mmg semuanya kaler putih
x de la exactly mcm ni, tp tumit dia lebih tebal la

ade gak yg mcm ni
cantek ak kan..gambar adalah hiasan

plg aku ingat aku dah jumpe dah kasut kaler off white yg mmg sgt berkenan di hati, tapi bile try saiznya besar sgt. x pasti lak aku kenapa aku yg mintak size besar or salesirl tu yg silap bg.
tp hujung2 masa nak try kasut saiz sebenar tu aku dah...........

...
...
...
...
...
...
...
...

terjaga dari tidur!!!!!!!!!!!
pasal itulah aku x snap ambar kasut tu..dlm tidur ropenya..haishh

2 comments:

  1. wah suka pump eh??

    i can gaya2 but for berjalan nehi2

    ReplyDelete
  2. jalan2 nak pakai camtu? boleh..asalkana de org usung aku..hahahah

    ReplyDelete

Not so true but a litle bit true

Not in every single way la but the par set up by my late dad also take a role in it.