Saturday, April 23, 2011

Family Day di Pulau Sah Besar Tasik Kenyir Part 1

actually kitorg gerak dah lewat dr rumah..masa berkumpul kul 2 di Jeti Sg Gawi.
tapi bese la adik2 aku kan pomfuan semuanya..so bersiap x yah ckp la.so sudahnya kul 1.45 br gerak dr umah. nak reach sana dlm 35-40 minit.then u imagin lah how i drove yesterday.dgn jalan x brape nak elok, tambah plak sesi aku membebel dlm kete tu.pot pet pot pet.

we arrived around 2.15, gile x laju aku drive.sib baik Tuan Haji x sampai lg..wakakaka...sesat ke singgah mana x tau la..lea la, kitorg bukan yg plg lewat kan
so sampai2 kat sana..adik2 aku dah siap posing sana sini dah..tuan haji x nampak byg lg ngan konco2..keadaan agak kecoh sket sebab staf KETENGAH sebuk potong pokok pakai mende alah yg mcm bomba sokmo pakai tu.nak buat preparation sebab ade karnival Tasik Kenyir kat situ on 6-10 May 2011.

last2 dlm 3.15pm kitorg gerak dulu naik bot. aku n famili pilih bot besar y muat 15 org,semua yg family naik kecuali aku, n 4 org lg budak2 single pompuan..yg budak2 bujang lelaki n laki2 org yg 'bujang 2 hari' naik bot yg muat 8 org..diorg gerak dulu. tapi kitorg y sampai dulu.gile laju bot tu.nak speed x warning siap2..majoriti duk ngurut dada oke.

1 comment: