Tuesday, August 9, 2011

something to share

nak menepek gambor ni sebenornya.lepas mintak ngan opismate. gambar ni dah lama actually..end of July time otw blk dr KL ke Trg..

Taaadaaa
Otak-otak-sila abaikan tangan n jemari gebus itew

pix kedua ni nak memenuhi rekues kak jiejah ku cayang..kunon2 ICT Trg la ni..konon lah kan..
idak le byk sgt pokoknya


muke kekenyangan..hahaha..

gambar yang last tu bukan nak creat spekulasi pun. just nak maklum..kitorg bukan ade skandal ape2 pun seperti yg digossip2 budak2 opis yg tak tahu apa2 tu..
mamat gebus tu pangkat adik je ngan i oke..



4 comments:

  1. anak ikan kah tu kihkihkih

    ICT sana pokok jer ke???

    tade bentuk2 menatang ke apa ke..

    ReplyDelete
  2. bukan anak ikan tu..anak org tu..hahaha
    ict ade pokok je dulu..nanti i rekues buh replika penyu ke ikan ke..hahaha

    ReplyDelete
  3. wakakaka cepat nye u ols explain.. tp cocok aje

    ReplyDelete