Monday, August 22, 2011

edisi cuak

arini penuh dengan kecuakan.

Dengan 1st time ngadap Pengarah baru..sesi perkenalan..
tgh2 berkenalan tergerak hati nak check SMS. tiba2 cuak lagi..
Ada SMS from my mum psl my Along yg warded sebab blood pressure naik.

actually pagi td dia dah merungut bile anak2nya yg bertuah 2 orang tu x bangkit2 tido lagi walopun jam dah 6.30am. selalu 6.30 diorg dah siap berbaju uniform sekolah n ngadap tv. sorg2 buat perangai..yg akak nya dgn songehnya yang adik dgn perangainya.
sampailah Along ckp
"dah la arini checkp up pregnancy..harus darah aku naik ni melayan karenah 2 org ni"

kan dah masin mulut Along aku tu.

so dalam cuak2 dpt boss baru, tukar itulah tukar inilah.x menang tgn aku call sana sini ty psl Along aku.ditambah2 dgn ade kawan sorg ni ..aku pun cuak gak ngan mamat ni.hahahaha. lantaklah labu bukan depan mata pun.jauh kan..asal x kacau n ganggu gugat hidup aku sudah.

dah petang cuak pulak bile ade yg call nak beramah mesra lak..hohohoh bahaya oke.tepis siap2.

notakukaki::cuak gak ni..henbeg raya, kasut raya,adiah tuan haji pon x beli lg..bile nak gi beli ni

2 comments:

Not so true but a litle bit true

Not in every single way la but the par set up by my late dad also take a role in it.