Saturday, March 5, 2011

Apabila saya seteres

i read books(kalo ade S tu maknanya mcm2 buku saya baca..kadang2 merangkupi segala macam majalah plak saya belek).
dan tadi dengan gigihnya saya memaksa mak dan adik saya menghantar saya ke public library.x sampai 5 minit saya mendaftar untuk buat kad baru(kad lama hilang masa pindah rumah..u know my mum..kalo pindah2 umah..brg2 yg mcm berindentitikan anak kedua ini selalunya dibuang or diberi pada org as sedekah)

dan tadi telah berjaya meminjam satu buku Sidney Sheldon(its remind me of Sydney Bristow-one of x-forumer dimana aku pun dah jd ex-forumer itew).n satu buku resepi kueh mueh INDON..wakakaak..aku x tau kenapa buku resepi kueh indon itew yg aku capai tadi. mungkin mcm x selesa dgn penampilan yg sgt serabai n x siap sebentar tadi.

tapi x mengapalah..membelek buku resepi dan membaca sinopsis di belakang buku itew telah berjaya mengurangkan seteres saya lebih 70%..dengan harapan tiada lah manusia2 kejam yg mengganggu perjalanan hidup pada ari ini.

selain membaca..saya akan lebih teruja untuk buat byk entry dlm satu hari..hahaha


p/s: untuk orang yang dah dapat kerete Nissan Sylphy itew..silalah menayangkan kereta anda kepada orang kampung :p (hahaha..jangan kecik ati udah lah ngan statement ini)

No comments:

Post a Comment

Not so true but a litle bit true

Not in every single way la but the par set up by my late dad also take a role in it.