Monday, March 7, 2011

Mencari suami dan 2 anak

Hahaha..kalau rase ade aura nak pengsan sebab tajuk entry mcm getix semacam tu x dapatlah nak ditolong ye.(gigih menaip/mengular kat opis pg ni dengan jari hantu sebelah kanan ni terluka setengah inci sebab kene tepi kertas A4..)

Pagi2 tadi telah dimaklumkan tuk bayaran family day ke Tasik Kenyir(yg dikatakan tempat lepak sejenis hantu yang disyaki jenama Langsuir). tapi ade sedikit (byk sebenornya) kekeliruan mengeenai jumlah bayaran dan juga bilangan anggota keluarga aku yang akan menyertai Family Day tersebut.

Puan A(bkn nama sebenar-aku le tu) bersama seorang suami(sib baik dia x tulis 2@3 ence somi ye) bersama2 2 orang anak di bawah umo 12 tahun. Oke aku bukan setakat nak gelak..dah gelak berdekah2 tadi kat Tingkat 2.

Mano den nak cekau ence somi sorg ngan 2 orang anak pungut tu?kek mano nak cekau tu? cer cite cer citer...Haru betol..i told organizer I'll bring my mum n 2 sisters..so including me it will be 4 adults oke..dah le dibaginya aku satu bilik together2 plak kene share umah(satu umah consist of 3 or 2 rooms) ngan anggota lain yg berkelamin..

Haruslah Puan A mengamuk hokkay(dah dituduhnya aku PUAN la pulok). tu x termasuk senarai nama naik bot ye..buh nama Puan A beserta ence somi dan anak2 pungut kene riba lah sebab x dikira as penumpang ye. Tanpa melengahkan masa Puan A(bukan nama sebenor) telah menalipon organizer itew..
udahnya jadik sesi berkenalan plak aku.

dah dimaklumkan bawak emak n 2 orang adik perempuan..Puan A(bkn nama sebenor) dah rekues x mo share banglo ngan makhluk2 berjantina lelaki. so secara tak langsung Puan A(bukan nama sebenar) telah berjaya buat organizer pening kepala.

nota kaki::sedang menguyah cara berlauk..sedap plak kueh ni

3 comments:

  1. hahahahaha

    bila nak dapat anak ke 3 puan??
    hahahaha siot tol la organizer
    salah profile ke

    ps/sib baik anak weh bukan cucus// hahaha

    ReplyDelete
  2. tu maknanya organizer x buat homework men tanya2 org je..idak plak ditanye empunye badan kan...

    ReplyDelete
  3. betul2...aku pun bengang jugak...terhape-hape pya program...boleh plak paksa2 orang pegi kan...ape ko ingat ko kluar duit ke...kalau free, bkn setakat aku je pegi..seluruh keturunan boleh bwk....

    ReplyDelete

Not so true but a litle bit true

Not in every single way la but the par set up by my late dad also take a role in it.