Thursday, March 3, 2011

Aksi2

Selalunya pagi2 pegi keje aku x de masa pon nak skodeng orang/kete sebelah, depan or belakang..sebab selalu nak rush je nak sampai opis before 7.40am(mcm rutin plak msk time tu)..
tapi disebabkan pagi tadi dan 2 pagi lepas aku dr rumah yg dekat ngan opis..kul 7.10 dah hampir2 nak sampai opis da..so bawak kete pun mak ai slow gile.mcm nak gi paso tu hah..plg laju 60km/h oke..all the time adalah 40km/h..

dengan kete pinjam(kete mak i)..suke plak duk skodeng org.
td x sengaja sebenornya selalu suke usyar driver kete belakang je..
tp td x tertengok aksi driver kete WISH kat depan i..
aku assume pakcik la..walopun nampak dr belakang mcm x de uban..mcm mudda..dgn aksi dia aku pelik plak kan..dah jd mcm org bujang plak..x tau la kot dia pun rembat kete mak dia ke abang dia ke..

nak tahu dia buat ape?
dia pakai baju dlm kete ye..aku x tau la sebelum tu dia just pakai singlet je ke or x pakai baju langsung.
tp masa lampu merah..dia amik baju yg tergantung dr seat sebelah drebar tu(dia sorg2 je dlm kete)..dlm masa brape saat ntah..lelaki tu sarung baju..zup zap zup zap..tau2 je aku tgk dia buttonkan lengan baju kemeja n also button depan..so obvious..oke aku x de la menyebuk ke ape..tp aku rase kereta sebelah dia pun perasan..hahaha..bersikat rambut/ pakai tie tu mcm dah biasa tgk kan..tp tadi aku rase mcm tgk mr bean je bersiap dlm kete..hahahaha..
sgt x senonoh ye..

nota kuku kaki: agaknya lelaki2 tgk pompuan bermekap/berlipstik dlm kete pun rase pompuan tu x malu or x senonoh kot..hahahaha

No comments:

Post a Comment

Not so true but a litle bit true

Not in every single way la but the par set up by my late dad also take a role in it.