Wednesday, June 1, 2011

Kasih Benar Kasih

Buku ni amik masa yang agak lama untuk dihabiskan. dekat seminggu sebab Mak Ngah ala2 feeling gitu..wakakaka
ala2 ditimpa perasaan kunon2 sama lah jalan cerita centanya tu..( pengsan)

Ala2 ade 40% kesah cerita mcm drama kegilaan ramai especially Pembuat Hantaran Syida yakni drama Nora ELena.

oke lah its all about arrangement marriage. yg mmg berpuin2 kesah rindu sakit ati dan jugak dendam. bese la mak2 n ayah2 yg suke benor nak jodohkan anak2 diorg ni..ala mcm x biase kan. kat opis mak ngah tu mana2 yg br dpt baby dah sebuk bergurau chop anak si anu si ani nak buat menantu. budak tu umo setahun pun x sampai lagik.adoila..

kisahnya pasan Dinzley erk..doktor Dinzley(doktor haiwan oke).. n also .
bak kate org2 tua. JODOH TU DAH DITETAPKAN ALLAH DI LUTH MAHFUZ LAGI.

kuat mana pun rintangan dan dugaan. ketat mana pun pintu hati seseorang manusia itu kalau dah mendapat izinNYa, maka berbahagialah dia.

rate: 3.5 out of 5

No comments:

Post a Comment