Tuesday, June 26, 2012

x ingin lagi

kalau ianya hadir zaman2 sekolah dulu or lebih tepat lagi zaman2 muda remaja dulu mungkin jadi satu kebanggaan, mungkin akan tersengih2 seorang dan terbuai perasaan.

Namun dia hadir di saat yang tidak diperlukan dan tidak terjangka.
excited? Sumpah tak ada langsung.suke? sekelumit pun tak. ngeri dan susah hati lagi ade lah.

perasaan tu bukan boleh dipaksa2. ye saya setuju ianya boleh dipupuk secara perlahan. tapi saya bukanlah manusia yang terleka dengan perasaan itu. saya seorang pentingkan diri. mengapa harus memilih jalan itu andai saya sudah terlihat ribut taufan bakal melanda. duri2 dan ranjau penuh menghiasi jalan yang bakal saya lalui.
ye saya selesa sendiri. simpan saje perasaan itu.


saya yg tiada berperasaan kerana kita mampu menepisnya

No comments:

Post a Comment

Not so true but a litle bit true

Not in every single way la but the par set up by my late dad also take a role in it.