Tuesday, March 20, 2012

lepas 1 Malaysia skarang kiter berjoget dikir puteri pulok

Assalamualaikum..

berminggu2 lepas kami didera dipaksa tuk menyumbangkan suara menyanyikan lagu 1 Malaysia. ala lagu yg budak2 Lim Kok Wing cipta tu. jenuh oke kami2 yg 'terpilih' duk prektis 1 jm sebelum blk keje.stress dgn x ingat lirik lagu. tempo silap. sumbang. mula2 nak ade gaya2 lak Koirnya. pastu kensel. ade lah jugak aku skip latihan tu skali dua sebab kekangan keje yg menimbun2. lainlah orang2 lain yang tido keje byk kat opis kan. (oke promis x mo sebut org2 yg kite x suke kat sini kan)

minggu ni start dgn MENARI pulok. adoila. last aku menari ni masa kat Selangor dulu. thn 2010. dh 2 thn x gerak2 tulang2 aku ni. keras kejung terkedang semua ada.PPSPPA ni suke beno asal dinner je ade menari2, x pon karaoke. tapi yelah bukan hari2 kan. event setahun sekali. lagipun KSU pun pencen dah. kasik chance la(kalo dia dtg lah kan).

yg paling x bestnya sebab aku kene jd watak Kak Ani kite kene miming2 sesambil menari lak. org lain ade pasangan menarinya. oke, aku stress x tau nak buat ape. mcm syiok sendiri lak duk plg depan. mokcik dah le DEBAB (read SGT GOJES). aku doa2 baju tuk puteri x de saiz so leh pencen menari. wakakakaka. nak miming2 x tentu hala lak kan. malu makngah oke.

sib baik HQ lulus bajet n big boss pon ckp g kelas tarian. 6 jam je. 6 jam = rm200. tuk kami 9 org. oke x? oke. ari2 kaki lenguh duk prektis menari walopun sebenornya gelak je byk. huargh.. malu weih nak nari nanti satu semenanjung staff PPSPPA tgk. SEGANNNNNNNNNNNNN

No comments:

Post a Comment

Not so true but a litle bit true

Not in every single way la but the par set up by my late dad also take a role in it.