Friday, March 23, 2012

ceramah percuma

2nd entry for today.
since saya telah dilanda busan2 duduk di rumah.padahal byk mende nak kene buat. biase lah org bujang SELALU available. x de komitmen (ni opismate aku yg dah kawen ckp ikut sedap mulut dia jeah kan). bgn2 pagi tgk2 kene tinggal sorg2 kat umah.
menggagau tgk ape ade dlm peti ais. tu yg jd menu sarapan megi rebus je tu.

oke2 aku nak share cite psl kenalan internet (bukan melalaui muka buku). tp kawan MYSPACE. oke fine aku masih bukak myspace tp sekadar msk delete msg kt inbox sahaja.

aku duk ingat mamat ni psl ramos dia mcm org 70-an dulu.gmbr myspace cmtu n gambar YM pun sama. plg x leh lupe zmn2 aku duk UIA dulu dia ade mintak no fon. mintak ampun la. aku ni mmg jenis bangsa kedekut nk bg fon no kat org especially yg kenal kt internet ni kan.(mmg aku x pecaya pon). so aku telah kelentong lah mamat ni ckp aku x de tepon bimbit. dia leh mintak no tepon public fon kat kolej aku la plak. kah kah kah. desperate sungguh nampak gaya org tua tu masa tu.

oke thn ni ke thn lepas tup2 dia muncul blk di YM aku . mebi lepas aku tukor gambor kot. duk ty aku kawen ke idak lg. boleh kate itu aje le soalan dia.bf duk mana keje ape. apsal x kawen lg x sayang bf ke. mcm2 lah bebelan dia tu.

n arini aku rase tahap nasihat dia tu dh buat aku rase sgt annoyed. plus SENTAP. oke mek sentap sungguh td. dah le panas2 duk kat umah sorg2. mek ade gaduh cat n dog sket ngan 'someone' kan.
'someone' pon satu hal suke benor buat org konpius.

oke mek telah log out bodo2 gitu je kat YM td. sbb mek rase it too much la POKCIK oi. kot ye bg nasihat suh kawen awal. kate masalah kesuburan lah, masalah nafsu lah. udahnya last2 pokcik offer suh kawen ngan pokcik aje kalo mek x sayang kat bf sgt. duhh.. ape ko nak sebenornya ni?

penat mek layan org mcm2 karenah arini.

*mek ektif buat posting ni sbb mek berazam untuk tidak gune ms di opis taip blog.

No comments:

Post a Comment

Not so true but a litle bit true

Not in every single way la but the par set up by my late dad also take a role in it.