Monday, March 12, 2012

menungan

1-Minggu ni sedikit sibuk. walopun big bos tadak. tp mcm2 nak kene siapkan yakni byk due date suppose ari Khamis diawalkan RAbu kerana penghantaran dokumen.(That's why aku sgt heran dgn org yg kunon2 naik solat tapi dia tido dlm surau. oke x mo ngumpat dah)

2-Minggu ni mcm stress gile compared ngan minggu sistem HRMIS last week.( i need u, tapi i tau la u br nak lapor diri kan)

3-Yes, susah nak luah rasa hati. nak call org aku kene masa yg panjang tuk aku bebel2.x psl2 org sebelah sana tido lak nanti. nak post2 kat FB ade lak pakcik aku yg ala2 zaman paleolitik dtg call mak aku lak ckp aku LIAR duk update2 status sokmo. nak tulis kat blog kan dituduh blog aku blog suke ngumpat n secara x langsung terlabellah aku as ANAK DARA TUA YG MEROYAN katenya.

4- ape pun x bleh. but dont worry, aku rase tido boleh buat aku lupe jap kat problem n sedikit kegusaran hati.


p/s: maybe aku ni out spoken person. tp aku x simpan dlm ati. aku marah/sakit ati jap je. x de la plak aku bermasam muke or buat muke kerek or even jwp soalan org dgn nada menyakitkan hati. ye, aku tau wujud manusia yg sensitif. tapi aku rase manusia2 ini perlu lebeh sensitif dgn perasaan org sekeliling. terima kasih lah pada yang duk ckp aku mulut jahat dan suke mereka citer2 buruk tu. aku pegang satu je. kalo mulut ko baik sgt apsal ko gi jaja ckp mulut aku jahat. skang mulut sapa yang jahat? ade otak kan? fikir, bukan buat hiasan je otak tu.

2 comments:

  1. wahh... kirim salam kat pakcik ko. :p

    ReplyDelete
  2. silap2 dia pon dtg blog ni baca blog anak sedara dia ni Kudin oi. hahahha

    ReplyDelete

Not so true but a litle bit true

Not in every single way la but the par set up by my late dad also take a role in it.