Monday, October 24, 2011

Tentang perancangan cuti Umum Deepavali

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
(eceh skema lak..oke oke oke..)

Korang2 semua buat ape eak cuti Deepavali ni? (Rabu -26/10/11)
Mesti planning baik punye kan..kalo di pantai barat cuti Deepavali ni tengah2 minggu ari bekerja.
Bagi kami di Pantai Timur dan juga di kedah, kire di penghujung2 la,walopun Khamis tu still keje kan.(nasib baik state Trg balik 3.30 petang ari Khamis kan..sudah untung di situ)

Setakat ni perancangannya nak pegi mengutip kulit siput(ceewah) di Pantai Chendering.
Pastu ade lak yg suggestkan tuk buat BBQ skali petang Rabu tu kat tepi pantai.
So tengah menunggu list nama berape ramai yg nak join.nanti leh collect duit n plan nak masak n bawak ape kan..

Tapi semuanya bergantung kepada keadaan cuaca yang tidak menentu ni..kadang2 hujan pagi, kadang hujan petang..kadang2 hujan sepanjang ari..jadi sama2 lah kita berdoa dan berharap cuaca tenang dan sesuai tuk aktiviti kutip kulit siput+BBQ+piknik tu..Ameen..

p/s: arini masa bukak blog, tgk ramai lak wish congrate sebab terpilih as blog pilihan en Ben Ashari..thank Ben..makin gigih lak rasernya nak update blog..cume kekangan waktu je kdg2 jadik masalah..insyaallah ade masa i'll make up sket blog ni...

2 comments:

  1. sINggah dari blog BA...wah,jadi blog pilihan BA, congrates yah :)

    ReplyDelete