Friday, October 7, 2011

Cerita hari ini


menurut Kak Yong, dia jumpe Siti Puteri Hakimi(suke ati kan bg nama kat kuceng org tu) dlm longkang kat tepi umah ni hah..so dia ajak masuk. dan tanpa segan silu SPH ni masuk sampai ke dapur. x lama lepas tu mintak diri ke toilet..dia gi kencing oke..sgt beradab uols..

n kak yong telah di brainwash oleh makngahnya yg garang.sebab kurung dlm sangkar.
ptg tadi SPH ni dah blk umah dia kot..sesat kot..tp alhamdulillah dia kenyang.


**inilah antara tetamu yg dtg umah arini

4 comments:

  1. kalau dah begitu nama yg diberi kena ambik surat beranak la pulak :)

    ReplyDelete
  2. ntah kucen sape2 lah tu..pandai kucen tu..arini pun dtg lg..pg2 dtg breakfast roti n susu suam..
    mau tercekik dia makan roti..

    ReplyDelete
  3. amboi kemain nama kucingnya!!! hahahaha SPH... tetiba cam teringat SNP..

    ReplyDelete
  4. hehehe..itulah kak Pia..budak2 ni x de keje..manjang je 2 ari ni duk jaga anak kucen tu..

    ReplyDelete