Saturday, October 22, 2011

Cerita lawak ari semalam

Insiden kat Exit Rantau Panjang..bile driver kalut..
nyaris la pakcik Kastam tu x naik angin ye..
lepas lah beras 2 kampit tu..
mau pecah perut kalo ingat..hanya yg berada dlm kereta Saga TAV je yg tau..hahahah.
aku yg innesen..miahahah

insiden 2 di wakaf che yeh

Mat Apih::Aku gi berak kat Hotel td..
kitorg::Wah..hotel tu..hat mana satu?
Mat Apih::hang kua dr kedai ni..jalan stet je ade Hotel (aku lupe nama daa)
kitorg:: ye ke ni Apih?
Mat Apih::ye la..kene duit Rm5 td
Aku::gile mahal
Hafezal::hang biar betol ni
Mat Apih:: Ye la..aku hulur RM5 td..x tipu
Hafezal::RM 5???
Mat Apih:: Ye..dia bg RM4.50 kat aku

HAHHAHHAHAHAHAH..
lepas la buat meredakan hati2 yg di amuk amarah time tu kan


x termasuk insiden kesesatan cr kereta sebab pening duk tgk org lelong kat pasar Wakaf CHe Yeh tu..

4 comments:

Not so true but a litle bit true

Not in every single way la but the par set up by my late dad also take a role in it.