Sunday, May 27, 2012

sentap

1st thing Mak Ngah sentap ngan blog ni.. punye lah aku karang berperenggan elok alih2 bile publish dia kuar 1 paraghraph je. camno tu?sentap MakNgah cenggini.

2nd things. mak ngah sakit lengan ni. psl ade reksakse cubit kat opis td. lebam tu idak le lagi. tp sengal2 tulang dah melanda n sakit gile bile pegang stereng dengan meluruskan tangan. agak2 la.walopun Mak Ngah ni nampak cam brutal tp tubuh badan iols ni pompuan ye. kalo dah reksakse yg cubit sakit la. kalo aku x malu aku nangis je td kat opis. Mencikkkkkkkkkkkkkk

3rd third things- puasa ade 4 ari lg x ganti2. apsal la payoh bobonar nak ganti ni?

4th- makngah x nak g pulau perhentian bleh? tarikh sgt x sesuai. time bulan mengambang ye. amat merugikan bile korg2 semua duk mandi manda bersnorkling bagai sedangkan makngah duk tepi2 pantai sajork. nehi nehi nehi. dah le byr beza r,5 je ngan korg. buh aku duk kat dorm je. sedangkan korg suke ati duk chalet. agak2 la nak khianat kat kami yg pompuan single mingle ni.aku makngah sentap dan emosi ni. tahun lepas nyer kes jejantan kene duk dorm korg bising gadudh2 ngan urusetia. tahun ni bile korg jd urusetia korg bg pompuan lak duk dorm. suke ati nampak.

5th-mak ngah kene virus M.A.L.A.S. malas nak update/sambung cerpen/telenovela. malas nak membaca buku cerita yg dibeli. malas nak buat ape yg dirancangkan. malas nak kurus. malas semuanya. makan je rajin. camne tu.

6th- mak ngah asyik teringat kat dia je. dia baca spell ape kat aku neh. dah2 la tu. satu hari kalo x 10 kali bukak page FB dia x sah. kronik dah ni wei.

7th- mak ngah nak cuti sebulan/seminggu leh. setelkan ape2 yg patut setel.


p/s: miss him.............

2 comments: