Saturday, May 26, 2012

my lovely weekend ever

usahlah nak propa sangat. bukan best sebab jenjalan pon. tapi best n best sgt sebab dapat spend time dengan family. with my mum, my sis,my niece n nephews. boleh bake cake. makan2 n berebut channel tv. ow sangat boring ye baca cerita weekend saya. im homely person. mmg la suke pegi jimba2 ngan ngan fren. tp ade satu masa tu i need to be at home. spending my precious time with my family. sambil2 dgr lagu 'bayangan Gurauan' by Ajek Hassan. sesambil duk tunggu kek karamel pelangi ku menyejuk dlm peti ais. sesambil duk promise ngan Aiman nak gi library while the other member of family pegi makan gulai. owh i jenis yg pegi kenduri kendara together with my famili kalo famili terdekat yg kawen. etc: cousins, makcik or pakcik. jiran kawen pon aku x pegi. arini saya telah menolak ajakan beberapa orang untuk keluar dan juga tuk menghadiri kenduri. kenapa? sbb saya terbaca di FB kalo kite seorg yg diajak ke kenduri dan kita bwk kawan. kawan kite tu kene mintak halal dan bayar harga makanan kenduri tu. x mengapa lah sebab kawan yg berkahwin tu jemput sya seorang saje tanpa ade perkataan famili,kawan2 or pasangan. ye ye saya tahu berdosa saya x hadirkan diri ke jemputan tersebut. kalau dia x datang kenduri saya esok(itupun kalo saya nak kawen lah) saya pon x brape nak peduli. saya rasa nak tido lagi tapi mengenang janji2 manis saya kepada anak saudara terpaksa lah saya tunaikan. nanti saya upload gambar kek karamel saya yg x brape nak karamel.

No comments:

Post a Comment

Not so true but a litle bit true

Not in every single way la but the par set up by my late dad also take a role in it.