Wednesday, May 23, 2012

ke mana menghilangnya?

penatnya berfikir sampai dah bertempayan air mata keluar.(tipu..nangis on the way blk umah je td. tu pun lepas abiskan duit kat Kamdar). seyes sampai sakit2 kepala terus td. x pasti la sebab nangis teruk sgt or sebab x abis lagi nangis/stress x jugak hilang2. Stress sangat ke aku ni? keje kat opis biase je. sebuk sket2 je la. plus layan budak2 opis yg perangai mcm2 tu kan. tapi still x leh nak buang jauh2 dr x berfikir. penat dah MakNgah ni ha. harap2 keet2 sebelah kat traffic lite td idak le perasan pompuan dlm kete saga hitam BLM duk sakan menangis. sesambil layan lagu Hinder td. sampai sekarang sakit kepala ni. mcm nak tido je tp lapar la plak. dinner x sampai2 lg ni. hilang kawan x de hal pun dalam hidup aku. tapi kalo hilang perasaan tu yg masalah besar. mane pegi perasaan ni. dah dekat cenggini buat hal plak. adoilaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. makngah sakit kepala. nak tido.

No comments:

Post a Comment