Friday, October 12, 2012

im speechless


how adorable is he?
geram tengok kan. ni usia Fathi sehari dilahirkan pada 23 April 2012.
anak kawan sekolah. ibu Fathi ni bukanlah teman rapat saya malah kami tidak pernah
satu kelas. but she's very nice person. Fathi ni anak ke-3 drpd 3 beradik yg semuanya hero2 belake.

selama ini saya x pernah amik tahu walopun acapkali tengok status ibunya yg mengklasifikasikan anaknya sebagai anak yg istimewa. kerana bagi saya sudah terbiasa
membaca status ibu2 yg teruja ade anak kecik dan masing2 menggelarkan anak2 mereka anak istimewa.

but today, tetibe tgk ade ibunya letak gambar Fathi di dalam buaian tgh nak gigit kaki sendiri i keep staring on his eyes. MASYA ALLAH. ALLAHUAKBAR. he's BLIND.
im speechless. x pernah tahu dan x pernah amik tahu pon. so arini br saya tahu kawan saya seorang ini sgt tabah membesarkan anak istimewanya. babynya sihat montel dan membesar dgn baik. kecualinya matanya buta.

saya tidak pernah mempunyai anak tapi menjaga anak saudara saya yang 3 org itu saya sendiri merasa gundah gulana jika mereka bermain atau memegang benda2 yang tidak sepatutnya. lebih lagi mereka ini sempurna. namun Fathi ini buta dan saya tidak tahu bagaimana ibunya serta bapanya serta abang2 nya membesar dengan gundah gulana yang lebih hebat memandangan Fathi anak istimewa ini tidak nampak apa2 didepannya. bahaya atau tidak bahaya dia tidak nampak.

Saya berdoa semoga keluarga ini diberkati rahmatnya dan dilimpahi rezeki hebat dan dikuatkan hati dan iman mereka membesarkan adik Fathi.

1 comment:

Not so true but a litle bit true

Not in every single way la but the par set up by my late dad also take a role in it.