Friday, April 20, 2012

ini blog saya (read:suke ati aku le)

saya sgt penat n bz n sesungguhnya sangat MALAS nak update blog.
kalau dulu2 saya menulis tentang hati,perasaan dan ape yang tersirat di hati. tapi semenjak 2 menjak ni saya terpanggil untuk menghadkan saluran meluahkan perasaan saya melalui penulisan2 di blog.

Kerana saya kurang gemar dengan feedback2 yang saya perolehi. saya menulis bukan nak buat orang terasa or terpanggil nak buat serangan balas.saya berblog sekadar meluah rasa hati dan membuang sisa-sisa tensi dalam diri.

jadi keputusannya saya menulis apa2 yang telah saya tapis terlebih dahulu.dengan akal fikiran yang waras walaupun bunyinya sedikit skema. saya tak kisah. sebab semacam terbayang status seorang rakan, tempat paling baik untuk diluahkan segala masalah dan rasa hati adalah dengan Allah s.wt yakni dengan berdoa.

kalau dishare di sini akan menimbulkan rasa kurang senang segelintir orang yang membacanya.
kalau dishare dengan seseorang bimbang dia perasan saya menganggapnya seorang yang istimmewa sedangkan bukan begitu keadaannya.kerana saya seorang yang open bersosial dengan sesiapa sahaja yang saya rasakan saya selesa berdampingan tapi saya sangat tertutup dalam mempercayai seseorang itu dengan sewenang-wenangnya. kerana saya berfikiran saya berada di zon tidak selamat apabila ada ramai orang di sekeliling saya.

No comments:

Post a Comment

Not so true but a litle bit true

Not in every single way la but the par set up by my late dad also take a role in it.