Friday, April 27, 2012

Aktiviti Hujung Minggu time rajin lah

Actually bukan time rajin pon tapi time TERPAKSA. betol MakNgah x tipu pong. Bgn pagi td lepas ade org duk sms 2-3 kali. tgk2 kat living hall dah penuh 1 kotak n berplastik2 brg yg mak pesan suh antar drive tru.Mula2 ingat dah diasingkan lah sbb elok je kan. Sekali bile bukak semua bercampur aduk. botol plastik,kertas, tin2 susu semua. hilang dah lemak2 aku duk mengemas n melipat semacam jenis kotak td. SInce esok aku on duty ngan ENgineer opis aku tuk drive tru Mydin Mall kuala terengganu. jom kitar semula . Opis aku dengan penuh tawadhuk akan membuka satu lagi cawangan Drive Tru di pasaraya Hock Kee Seng bermula 5 Mei 2012 jam 10 pagi. tapi masa launching nanti aku x dak la psl aku g coti2 mesia ke KL+PutrJaya+Cyberjaya+Nilai 3. Kalau ade rezeki jumpe ngan org tu. kalo idak x jumpe ler

No comments:

Post a Comment

Not so true but a litle bit true

Not in every single way la but the par set up by my late dad also take a role in it.