Sunday, December 7, 2014

pening

keje melambak.. semua last minute..
ujung2 kene dtg opis time weekend.
senak la asik nak jaga hati org kan...

kite disuruh prepare dokumen..
part dia dokumen pon x buka n check lagi..
bile bitau kite dah kat opis
dia boleh pulak selamba cakap dia kat luar mebi malam br blk rumah
abistu aku yg dikerah suh dtg pg2 buta gi opis di ari Ahad ni ape ke jadahnya!!!!!?


tak pe lah arini ko kat atas bulilah yang bawah2 ni
esok lusa tak selalu ko mendongak langit
ingat ye rumput yang ko pijak tu

masih di opis jam 9.02pm

No comments:

Post a Comment