Saturday, April 12, 2014

Finally

Exam dah abis.. yahooo

oke mari kite tenang2kan fikiran sebelum menerima surat penempatan baru k.
ushalah berangan dengan kata2 manis tu.
mustahil sgt kan kalo yg stay hanya 10 org dan keutamaan diberikan kepada yang dah kawen..
sah2 la aku kene berambus dari opis Terengganu ni kan...

x de marah pon, cume ape salahnya cakap yg betol.
kadang2 kita ni tengok je mereka duk mereka cerita sesuatu perkara yang kita tau dah x betol.
saje nak tgk sejauh mana dia nak mereka citer tu.

kalo diberi notis sebulan awal lagi afdal.. mana lah tau kot tercampak ke negeri yg ade masalah kegawatan air tu kan..
if kene ulu lipis or gua musang mmg aku buat surat lah mintak g KL..

aku pegang satu je:

INI DUGAAN ORANG MENUNTUT ILMU

No comments:

Post a Comment