Tuesday, August 14, 2012

erti syukur

bengang x abis lg sbb oven buat hal. suhu 100 darjah celcius boleh hangus cookies aku yg br letak 10 minit je. mcm nak nangis je. dh le tempahan org. filling blueberry plak dh abis. serbuk badam boleh pakai badam yg kisar sendiri.

seyes nak ngamuk. esok janji nak hantar kat customer. so belek2 fb n tgk iklan bernas. oke fine. terus plak aku duk menangis tgk iklan tu.

br kueh x jd dah nak marah2. abis la org kene tempias kan. walopun ianya iklan saje. berlakon je pon. tp amat menyentuh perasaan. kite yg sempurna ni x reti2 nak hargai dan bersyukur dgn ape yg kita miliki?

oke.. nak g sambung nangis n jenguk cookies yg msh letak dlm oven tu

No comments:

Post a Comment