Thursday, June 9, 2016

Balik Raya

Assalamualaikum

Ya, tahu.. baru 4 hari puasa Ramadhan.. Dah..baca sampai abis entry kali ni jangan duk kutuk pulak sebab tajuknya balik Raya..Bagilah Mak Ngah excited sikit dh 2 tahun kembali bermusafir di kotabatu Kay Ell neh


Nak drive balik buat Mak Ngah fikir panjang.. balik raya nko, bukan blk yg ujung2 bulan x berape ramai sangat tu
tamau lah kejadian 2014 berulang walopun MakNgah tak terlibat kes balik raya jem kat LPT1 sampai 12jam++ tuh

Duk usyar tiket flight mak aii dh naik RM400++ dah tarikh cantek nak blk.. yelah nak beli awal2 cuti pon CEO x approve lagi ni..camno den nak balik

Paling jimat balik naik bas Ekspress lah tapinya risau kalau duk sebelah mat bangla mcm kes2 lepas tu jek

walopun Pok Jib bagi ganjaran RM500 tak bermakna boleh habiskan dengan sia2 kan.. melabur emas dgn power gold lagi baik

No comments:

Post a Comment