Monday, July 15, 2013

Cukuplah sekali

Salam Ramadhan.

tergedik2 jari jemari ni nak taip mcm2 tapi mengenangkan bulan puasa. berfikir 100kali jugak.
oke, let make it simple k :

Tengok gelagat manusia yang tak jemu2 cari masalah.
tak jemu2 cari peluang mengendeng kat orang.
Hujung2 bila dah kantoi
dialah yang teraniaya, dialah yang kesian.
kerana di permainkan perasaan dan dihabis wang ringgitnya.

Apa motif sebenarnya ni?
Tampak bersungguh benar cari mangsa baru
cerita rekaan apa pulak kali ni?


semoga Allah bukakan pintu hati kamu untuk insaf dan semoga Allah perbetolkan pemikiran kamu
kerana saya yakin otakmu sedikit mereng.


No comments:

Post a Comment