Wednesday, July 4, 2012

kursus kawen

tu last weekend nyer cerita.

#tak bermakna saya nak kawen dalam masa terdekat ni. sebab sesungguhnya saya sendiri pun x de calon suami. (beza nyer org suke saya dgn calon suami saya)

#actually nak g ramai2 dgn member opis n temankan budak pompuan kt opis ni. alih2 dia tukar tarikh n maklum sehari b4 kursus. so saya teruskan aje dgn 3 org adik2 yg lain di mana semuanya lelaki.

#paling muda yg attend umo 17 thn dan plg tua akak tu umo 35thn. ni org pompuan lah.


#kalo bab topik hubungan kelamin dan komunikasi ke arah tu laju je budak2 ni gelak.
tp pendekatan tanggungjawap dan sebagainya sedey wei tgk sorg. mungkin expectation saya tinggi sbb saya dulu2 skolah agama dan selalu kami2 ni cukup tertib ternim dan sopan hormatkan majlis ilmu. waima semasa di IIUM pon suasana sebegitu juga saya alami. majlis agama dihormati. di kursus ini. budak lelaki umo 17thn yg sekali tgk mcm tomboy pakai bj lelaki dgn suara nya mmg pompuan duk menyampuk secara kurang hajar semasa ustaz share ilmu.kalo digertak suh baca doa selepas solat pon saya rasa budak itu x lepas.

#bahaya jugak kalo pegi dgn org yg suke kat kita. takut silap tafsir. ye saya x teringat langsung dekat org Gambang tu.

mungkin saya sudah ketemu jawapan. saya pasrah

No comments:

Post a Comment

Not so true but a litle bit true

Not in every single way la but the par set up by my late dad also take a role in it.