Tuesday, February 7, 2012

which world im supposed to be

wokeh , saya sgt stress arini. dengan perangai kawan2 di opis. kawan ke?
ade yg sentap x tentu psl x nak bercakap dan tunjuk muke masam.makcik pi,ingat muke ko cantek sgt? its ur own business lah nak sensitif ke ape, tp jgn libatkan org len bleh?

Ade lak yg dungux brape nak cerdik , org len dah siap SKT dr last week. boleh lak dia x puas ati sound aku br bitau dia sebab lg 30 minit nak kul 5. apekah. ko keje dh brape lama ni?org lain keje jawatan plg bawah n setinggi2 jawatan pon siapkan SKT ko boleh lak mcm katak duk bawah lubang cacing x tahu ape2. dah ko ke hulu ke hilir kat opis ngalahkan jaga. x heran ke tgk org len buat SKT. lainlah kalo ko keje makan tidur n duk tgk video je kat opis kan.

kadang2 tertanya2, apsal la aku x meneruskan episod kehidupan aku dlm dunia lebih intelektual setaraf dgn kelulusan. apsal nak jugak aku terperangkap dgn manusia2 yg kurg cerdik menerajui hidup dan kerjaya masing2.(ade je org2 yg belajar x pandai, tp keje bagus dan sgt disenangi ramai)

haish.i need to rethink bout my future la.

No comments:

Post a Comment

Not so true but a litle bit true

Not in every single way la but the par set up by my late dad also take a role in it.